četvrtak, 25. travnja 2013.

VINYL SLANG

VINYL SLANG " Spearhead "

Evo ga napokon :) . Prvijenac županjskih opakih rokera. Muzika je, kako oni sami kažu, u osnovi rock'n'roll mada je to nezahvalno reći na taj način...u biti je to fuzija svakakvih pravaca a meni najviše liči na neki alter rock/nabrijani grunge (sad riskiram ciglu u glavu negdje kod OKCA jer sam vjerovatno krivo definirao ) ali oprostit će mi dečki jer su fini i dragi i dobri :)...vjerovatno me vuče na tu stranu jer me vokal stilski neodoljivo podsjeća na Eddie Vedder-a
U svakom slučaju poslastica za ljubitelje tehnički kvalitetne i čvrste melodije. Mene je oduševilo premda ne slušam ništa ni približno slično. Fala kurcu pa mlađa ekipa ne svira nekakav "stadionski hard rok" kakvog u gradu ima previše, a nisu ni prljavi pankeri i gle čuda sviraju svoje stvari ne tuđe :). Eat your hearts out wannabe rokeri VINYL SLANG vas je poderao na svim nivoima...
Snimljeno i producirano od strane Krmeta u studiu BU!
Skidaj i uživaj:

album " SPEARHEAD ":
http://www.mediafire.com/?b90d1k2l1swflbv

Nema komentara:

Objavi komentar